Sidor

Thursday, November 15, 2012

Playing around

Playing around a little with my red wig. One of these days I'm actually going to wear it outside haha x'3
But for now, I just use it at home from time to time when I feel like having red hair again. I'm after all letting my own hair rest for now, so I made a pact with my hair not to color it for at least another year </3 *sigh*


A wig is probably better than me coloring, after all I change what kind of hair color I want pretty often, but you can't color your hair too often between colors, especially if you like red. Red is a bitch to get out of blond hair :P

But oh well, today I'll be playing with red hair a bit :)

//Wayu

5 comments:

  1. Vi MÅSTE ha photoshoot med mig i en wig. SÅ DET SÅ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh jag vet inte, är i Stockholm bara en kort stund under julen. Men om det går då skulle det vara awesome. Annars tar vi det i sommar. ;)

      Delete
    2. Jag ska försöka jobba så mycket jag kan där under julen, men det går nog fixa någon tid, så vida du inte är traumatiserad efter förra gången's winter shoot ;P

      Annars så kan vi köra sommarn så klart =3

      Delete
  2. Snyggt :'D
    Men jag måste säga... med vinkeln jag hade på datorn först, så såg det ut som om din näsa var borta.. scary x'3

    ReplyDelete